Mobilier birou

Practicând prețuri competitive, MobilaKoncept promite realizarea mobilierului de birou necesar desfăsurării activității indiferent de tipul acesteia (restaurant, hotel, farmacie, clinica, etc) la prețuri corecte.

Departamentul de achiziții din cadrul companiei noastre a inițiat colaborări cu o serie de producători de echipamente și accesorii complementare mobilierului de birou. Criteriul principal al selecției îl reprezintă calitatea deosebită a produselor și nu în ultimul rând raportul calitate-preț.

În acest sens, oferim clienților nostri posibilitatea de mobilare integrală a spațiului de lucru (scaune, canapele, măsute, cuiere, etc.) cât și accesorizarea acestuia (prize de lucru încastrate, organizatoare dosare, sisteme operaționale de închidere, elemente de siguranță, etc.)

Vezi gama completă de mobilier de birou

Mobilier de birou

Mobila de birou

Preț corect și competitiv

Alegerea materialelor pentru mobilier cât și dimensionarea corectă a acestuia, pot influenta costul mobilierului.

Materialele revolutionare (HPL, Hi-macs, Corian, piatră natura sau compozit) pot atrage priviri și aprecieri din partea persoanelor pretențioase, însă prin utilizarea materialelor comune (PAL melaminat, MDF) putem crea un spațiu de lucru utilizând cât mai puține resurse financiare.

Exemple mobilier birou din portofoliu

 

Optimizarea spațiului de lucru

Soluții de amenajare inteligente

Oferind servicii de proiectare 3D pentru mobila de birou. Clienții noștri își pot face o idee exactă cu privire la asezarea mobilierului de birou în spațiul destinat. Astfel, putem plasa cât mai eficient și ergonomic mobila de birou fără a influenta în mod negativ atât designul dorit cât și procesul de lucru în care sunt implicati utilizatorii.

Optimizarea biroului
Certificat conformitate MobilaKoncept

Garanție & post-garanție

 

Mobilierul de birou realizat de MobilaKoncept are o perioadă minimă de exploatare de 7 ani și este garantat pentru o perioadă de 24 luni din momentul achiziției.

Obiectul garanției îl reprezintă posibilele defecțiuni ale sistemelor și accesoriilor utilizate, deteriorarea elementelor constructive, vicii ascunse, etc. Asigurăm servicii de post-garanție pentru tot mobilierul achizitionat, pe toată perioada de exploatare a acestuia.

Mobilier directorial

Funcționalitate, design și confort

Mobilierul directorial este destinat persoanelor cu functie de conducere, oferind un plus de eleganta si confort atat pentru utilizator cat si pentru vizitator.

Materialele folosite pentru acest tip de mobilier fac parte din gama mediu-plus, cel mai frecvent utilizanduse pal melaminat avand o grosime min 36mm,melamina HPL, MDf infoliat sau vopsit.

Mobilier directorial
Mobilier directorial
Mobilier directorial
Mobilier directorial
Mobilier operational
Mobilier operational
Mobilier operational
Mobilier operational

Mobilier operațional

Oferim soluții complete la prețuri decente !

Mobilierul operațional face parte din categoria mobilierului de natură comercială. Mobilierul realizat de MobilaKoncept respectă standardele privind optimizarea și organizarea spațiului de lucru, facilitând lucrul în echipă și utilizarea eficientă a punctelor de interes comun.

Proiectarea mobilierul operațional poate fi facut atât pentru spații compartimentate cât și pentru cele în format open-space, optimizând astfel spațiul la capacitate maximă, asigurând confortul necesar operatorilor în vederea creșterii productivității.

Mese de conferință

 

In proiectarea meselor de conferinta tinem cont de cateva elemente privind functionalitatea acesteia: alocarea unui spatiu suficient fiecarui ocupant, realizarea produsului intr-o forma eficace pastarii contactului vizual permanent intre ocupanti, integrarea mobilierului in spatiu destinat.

Masa conferinta
Masa conferinta
Accesorii mobilier
Accesorii mobilier
Priza retractabila
Managment cabluri

Accesorii organizare

Cable management

Accesorizarea unui mobilier de birou implica utilizarea diverselor echipamente in vederea optimizarii si eficientizarii spatiului de lucru, facand astfel posibila desfasurarea activitatii intr-un mod optim (organizat).

Accesoriile utilizate in cadrul mobilierului realizat respecta standarde de calitate superioara si aduc un plus de eleganta datorita designului inovator.

Mobilierul operațional poate fi accesorizat cu o serie de elemente ce vin în ajutorul utilizatorului în vederea crearii unui spațiu de lucru adecvat.

Suporții de monitor reglabili fac utilizarea acestuia mai ușoară, prizele încastrate ajută la conectarea diverselor electronice la rețeaua electrică fără a fi incomodat de existența cablurilor în exces.

Scaune de birou

 

Scaunele destinate mediului office beneficiaza de un set puternic de caracteristici ergonomice cu un profil elegant proiectate pentru un confort sporit pe termen lung.

Lucrul la birou implică petrecerea unei perioade îndelungată de timp așezat pe un scaun, acest lucru influențând starea de confort la nivelul coloanei vertebrale. Prin urmare, pentru a evita apariția sau dezvoltarea problemelor de spate, este important să alegem un scaun de birou ergonomic ce susține poziția corectă a utilizatorului.

Specialistii mobilakoncept va pot consilia in vederea alegerii scaunului potrivit pentru mobila de birou.

Scaune directoriale
Scaune directoriale
Scaune directoriale
Scaune directoriale
Mobilier receptie
Mobilier receptie
Mobilier receptie
Mobilier receptie

Recepții

Promovare prin design

Într-o companie, prima impresie creată vizitatorului este data de mobilierul din recepție.

Odata cu proiectarea eficienta din punct de vedere al funcționalitații, designul atrăgător creează un impact pozitiv asupra imaginii companiei. Recepțiile realizate de mobilaKoncept îmbină utilul cu plăcutul.

Alegeți mobila noastră și cu siguranță nu veți fi dezamăgiți.

Personalizare mobilier

 

La realizarea mobilierului tinem cont de elementele de branding specifice companiei. În acest sens venim in ajutorul dumneavoastră cu servicii de producție publicitară (litere volumetrice, printuri digitale, volumetrie 3d).

Receptii personalizate
Receptii personalizate
Receptie iluminata
Receptie iluminata

Iluminare

 

Iluminarea reprezinta o solutie optima de imbunatatire a designului. Tehnologia LED este cea mai utilizata datorita rezistentei in timp cat si a impactului pozitiv dat de lumina rece generata

Arhivare profesională

Organizare eficientă

Stocarea documentelor reprezinta in cadrul unei societati, proiectarea mobilierului cu aceasta destinatie contribuie la eficientizarea activitatii companiei cat si la eficietizarea spatiului cu aceasta destinatie

Mobilierul destinat stocarii de documente este realizat din materiale de calitate superioara, folosind accesorii cu rezistenta indelungata in timp.

Mobilier stocare
Mobilier stocare
Mobilier stocare
Mobilier stocare